Algemene voorwaarden
Lees deze voorwaarden voor u boekt!

Aufenthaltsbedingungen
General conditions of stay

Verblijfsvoorwaarden

A: Er dient minimaal 1 persoon per boeking, 21 jaar of ouder te zijn. Deze persoon moet zich met een geldig ID of Paspoort kunnen legitimeren en is verantwoordelijk voor betaling en eventuele vergoedingen na schade aan gebouw of materiaal.


B: Bij aankomst kan de kamer betrokken worden vanaf 15u00 en bij vertrek moet de kamer vrij zijn voor 11u.


C: Uren der maaltijden. Ontbijt tussen 9u00 en 11u00 in het restaurant. Ontbijtpakketten dienen de dag voordien aangevraagd te worden.


D: Niet genomen maaltijden worden nooit terugbetaald.


E: Logies worden nooit terugbetaald bij vervroegd vertrek.


F: Vrijwillig annuleringsfonds: N.V.T.


G: De directie is niet aansprakelijk voor diefstal op de kamer of in de gemeenschappelijke ruimtes waar u verblijft.

H: De directie behoudt zich het recht om een gereserveerde kamer verder te verhuren, zo dit niet betrokken wordt binnen de 24 uur na het ingaan van de gevraagde periode, uitgezonderd indien het hotel vooraf verwittigd wordt van een uitgestelde aankomst. In geen geval gebeurt er een terugbetaling.


I: Het hotel is niet verantwoordelijk voor verloren of vergeten voorwerpen en worden dan ook niet opgestuurd.

J: Bij opmerkingen over uw verblijf horen wij dit graag ter plaatse. Dan kunnen wij dit onmiddellijk oplossen of rechtzetten. Een beëindigd verblijf kan niet meer betwist worden.


K: De prijzen in de boekingprocedure op onze eigen website zijn de enige rechtsgeldige. Mochten er toch fouten of vergissingen in uw voorlopige - of eindafrekening voorkomen, dan kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.


L: U kunt tot 7 dagen voor uw aankomstdatum kostenloos annuleren. Annuleert u te laat dan kunt u geen aanspraak maken op teruggaaf. Er zijn zaken waar we in overleg een uitzondering voor zouden kunnen maken als ze aantoonbaar zijn; denk hierbij aan een overlijden in directe kring, ongeval en/ of ziekenhuisopname. U kunt hierom verzoeken via email en wij zullen u dan uitleggen wat we van u nodig hebben voor een eventuele teruggaaf of het verzetten van uw verblijf. Bij gasten die via tussenkanalen/ personen boeken kunnen wij niet altijd dezelfde coulance hanteren als bij een rechtstreekse boeking via onze eigen website

M: Het lezen van bovenstaande opmerkingen en voorwaarden houdt de aanvaarding van deze in.


Opmerkingen:
A: Vrijwillig annuleringsfonds: N.V.T.


B: Administratiekosten bij het opmaken van een factuur: € 7,50


C: Onze hotel accommodatie is geheel kindervrij.


D: Handdoeken, beddengoed en hotelservice zijn inbegrepen in de hoteltarieven per nacht.  


E: Huisdieren zijn niet toegestaan, mits u kunt aantonen dat u een hulphond heeft waar u van afhankelijk bent. Voor de hulphond betaalt u € 10 per nacht. De hulphond is alleen schoon en aangelijnd toegestaan in het hotel en mag niet op bedden, stoelen of banken verblijven. Bij elke overtreding brengen wij een boete van €250,00 in rekening.


F: De reserveringsdienst van het hotel wijst de kamers toe in functie van het beschikbare aanbod en de samenstelling van de familie of de groep.


G: Hotelservice omvat geen afwas- of opruimdienst.

H: AL ONZE KAMERS ZIJN ROOKVRIJ, MOCHTEN WIJ TOCH MERKEN DAT ER GEROOKT WORDT OF IS GEROOKT TIJDENS UW VERBLIJF DAN BRENGEN WIJ HIER SCHOONMAAKKOSTEN VAN € 250,00 PER KAMER VOOR IN REKENING.


I: Het is verboden om huishoudelijke apparaten mee te nemen op uw hotelkamer. Hieronder vallen bijvoorbeeld; koffiezetapparaat, waterkoker, gaspit, inductieplaat, koelkast, vriezer, ed. Zien wij dit toch op de kamer dan verwijderen wij dit i.v.m. brandveiligheid en krijgt u een boete van € 100,00 voor gemaakte kosten voor elektra.


J: Kaarsen en alle aanverwanten zijn verboden i.v.m. brandveiligheid.K: Na 22.00u en tot 7.00u verwachten wij van alle gasten dat zij rekening houden met andere gasten. Dit houdt in dat er geen overlast kan en mag zijn voor andere gasten tussen deze uren.

Allgemeine Aufenthaltsbedingungen

Aufenthaltsbedingungen

A: Pro Buchung muss mindestens 1 Person im Alter von 21 Jahren oder älter teilnehmen. Diese Person muss sich mit einem gültigen Personalausweis oder Reisepass ausweisen können und ist für die Zahlung und allfällige Entschädigung nach Gebäude- oder Materialschäden verantwortlich.

B: Am Anreisetag kann das Zimmer von 15:00 bis 18:00 Uhr bezogen werden. Außerhalb dieser Zeiten können Sie die Optionen mindestens einen Tag vor Anreise telefonisch oder per E-Mail mit uns vereinbaren. 

C: Bei der Abreise muss das Zimmer bis 11.00 Uhr geräumt werden.

D: Sie können von 9:00 bis 11:00 Uhr im gemeinsamen Frühstücksraum frühstücken. Möchten Sie früher oder später frühstücken? Gerne stellen wir Ihnen ein Paket zum Mitnehmen zusammen. Frühstückspakete müssen am Tag vor der Ankunft angefordert werden.

E: Nicht eingenommene Mahlzeiten werden niemals erstattet.

F: Die Unterkunft wird im Falle einer vorzeitigen Abreise niemals erstattet.

G: Die Direktion haftet nicht für Diebstahl im Zimmer oder in den Gemeinschaftsräumen, in denen Sie sich aufhalten.

H: Die Direktion behält sich das Recht vor, ein reserviertes Zimmer weiter zu vermieten, wenn es nicht innerhalb von 24 Stunden nach Beginn des gewünschten Zeitraums bezogen wird, es sei denn, das Hotel wird im Voraus über eine verspätete Ankunft informiert. Eine Rückerstattung erfolgt unter keinen Umständen.

I: Das Hotel haftet nicht für verlorene oder vergessene Gegenstände und wird nicht nachgesandt.

J: Wenn Sie Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt haben, teilen Sie uns dies bitte vor Ort mit. Dann können wir dies sofort lösen oder beheben. Ein abgebrochener Aufenthalt kann nicht mehr angefochten werden.

K: Die Preise auf unserer eigenen Website sind die einzigen legalen.Sollten jedoch bei Ihrer vorläufigen oder endgültigen Abrechnung Fehler oder Irrtümer auftreten, können wir hierfür nicht haftbar gemacht werden.

L: Sie können bis zu 7 Tage vor Ihrer Buchung kostenlos stornieren. Wenn Sie zu spät stornieren, können Sie keine Rückerstattung verlangen. Es gibt Angelegenheiten, bei denen wir in Absprache eine Ausnahme machen möchten, wenn dies nachgewiesen werden kann; Denken Sie beispielsweise an einen Todesfall im direkten Umfeld, Unfall und/oder Krankenhausaufenthalt Sie können dies per E-Mail anfordern und wir erklären Ihnen, was wir von Ihnen für eine mögliche Rückerstattung oder Umbuchung Ihres Aufenthalts benötigen.

M: Durch das Lesen der obigen Hinweise und Bedingungen erklären Sie sich damit einverstanden. 

Bemerkungen: 

A: Freiwilliger Stornofonds: N/A

B: Verwaltungskosten bei Rechnungserstellung: 7,50 €

C: Unsere Hotelübernachtung ist komplett kinderfrei.
D: Handtücher, Bettwäsche und Hotelservice sind in den Hotelpreisen pro Nacht enthalten.

E: Haustiere sind nicht erlaubt, sofern Sie nachweisen können, dass Sie einen Assistenzhund haben, auf den Sie angewiesen sind. Für den Assistenzhund zahlen Sie 10 € pro Nacht. Der Begleithund ist im Hotel nur sauber und an der Leine erlaubt und darf sich nicht auf Betten, Bettzeug, Stühlen oder Sofas aufhalten.

F: Der Hotelreservierungsservice vergibt die Zimmer nach Verfügbarkeit und Zusammensetzung der Familie oder Gruppe.

G: Der Hotelservice beinhaltet weder Geschirrspülen noch Aufräumen.

H: Unser gesamtes Anwesen ist rauchfrei. Sollten wir während Ihres Aufenthaltes feststellen, dass in Ihrem Zimmer oder in den Gemeinschaftsräumen geraucht wird, werden wir Sie dafür haftbar machen und eine Reinigungspauschale von € 150,00 pro Verstoß zahlen. 

I: Das Mitbringen von Haushaltsgeräten in Ihr Hotelzimmer ist verboten. Dazu gehören zum Beispiel; Kaffeemaschine, Wasserkocher, Gasherd, Induktionsplatte, Kühlschrank, Gefrierschrank, etc. Sehen wir dies in Ihrem Zimmer, werden wir dieses Gerät aus Brandschutzgründen entfernen und Ihnen wird ein Bußgeld von 150,00 € für die entstandenen Stromkosten auferlegt. 

J: Kerzen und ähnliches sind aus Brandschutzgründen strengstens verboten. 

K: Nach 22 Uhr und bis 7 Uhr erwarten wir von allen Gästen Rücksicht auf andere Gäste. Das bedeutet, dass es zwischen diesen Zeiten zu keiner Belästigung anderer Gäste kommen kann.

General conditions of stay

Conditions of stay: 
A: There must be a minimum of 1 person per booking, 21 years of age or older. This person must be able to identify himself with a valid ID or Passport and is responsible for payment and any compensation after damage to the building or material.

B: On arrival, the room can be occupied from 3:00 PM to 6:00 PM. Outside these times, you can agree on the options with us at least one day before arrival, by telephone or email. 

C: On departure, the room must be vacated before 11 am.

D: You can have breakfast from 9:00 to 11:00 in the communal breakfast room. Would you like to have breakfast earlier or later? We are happy to prepare a package for you to take with you. Breakfast packs must be requested the day before arrival.

E: Meals not taken are never refunded.

F: Accommodation is never refunded in case of early departure.

G: The management is not liable for theft in the room or in the common areas where you stay.

H: The management reserves the right to re-let a reserved room if it is not occupied within 24 hours after the start of the requested period, unless the hotel is notified in advance of a delayed arrival. Under no circumstances will a refund be made.

I: The hotel is not responsible for lost or forgotten items and will not be returned.

J: If you have any comments about your stay, please let us know on the spot. Then we can immediately solve or rectify this. 
An terminated stay can no longer be contested.

K: The prices on our own website are the only legal ones. However, if errors or mistakes occur in your provisional or final settlement, we cannot be held liable for this.

L: You can cancel free of charge up to 7 days before your booking. If you cancel too late, you cannot claim a refund. There are matters for which we would like to make an exception in consultation if they can be demonstrated; think of a death in direct circle, accident and/or hospitalization, for example. You can request this by email and we will explain what we need from you for a possible refund or to reschedule your stay.

M: Reading the above notes and conditions constitutes acceptance of them  

Comments: 

A: Voluntary cancellation fund: N/A

B: Administration costs when drawing up an invoice: €7.50

C: Our hotel accommodation is completely child-free.

D: Towels, bed linen and hotel service are included in the hotel rates per night.

E: Pets are not allowed, provided you can prove that you have an assistance dog that you depend on. You pay € 10 per night for the assistance dog. The service dog is only allowed in the hotel clean and on a leash and is not allowed to stay on beds, bedding, chairs or sofas.

F: The hotel reservation service allocates the rooms according to the availability and the composition of the family or group.

G: Hotel service does not include dishwashing or tidying up.

H: Our entire property is non-smoking. If we notice that smoking is taking place in your room or in the common areas during your stay, we will hold you liable for this and have a cleaning fee of € 150.00 paid per violation. 

I: It is forbidden to bring household appliances into your hotel room. These include for example; coffee maker, kettle, gas burner, induction plate, fridge, freezer, etc. If we see this in your room, we will remove this device for fire safety and you will be fined € 150.00 for costs incurred for electricity. 

J: Candles and all related are strictly prohibited due to fire safety. 

K: After 10 pm and until 7 am we expect all guests to be considerate of other guests. This means that there can be no nuisance for other guests between these hours.

Familiebedrijf

De familie Hijink heeft jaren ervaring in de horeca. In 2018 startten ze Hotel 't Welink.

Gasten zijn erg tevreden over de vriendelijkheid en de gastvrijheid van de familie Hijink, de kwaliteit en schoonheid van de kamers, de ligging van het hotel en het uitgebreide ontbijt.

Veel gasten komen regelmatig terug.